12 tipi, o minge şi o piscină: cum s-a filmat reclama Turkish Airlines

Dacă intri pe internet nu ai cum să nu dai peste cele mai inovative, creative lucruri făcute oriunde pe glob. În ultima vreme sigur aţi văzut filmările cu slam-dunk-uri făcute în piscină care au invadat spaţiul virtual (Youtube, Vine, etc.). Ei bine, cei de la Turkish Airlines au luat această idee şi au dus-o puţin mai departe în această reclamă în care promovează Euroliga de baschet. Si pentru această reclamă au strâns 12 baschetbalişti, i-au pus într-o piscină şi le-au dat o minge de baschet. A, da, era să uit. Unul dintre tipi a primit un jetpack.

Reclama a fost făcută de către Turkish Airlines pentru a promova turneaul Final Four Al Euroligii de baschet în calitate de sponsor principal. După cum spuneam, în reclamă apar 12 tipi, jucători de baschet, care trebuie să pună în practică o serie de pase spectaculoase calculate cu grijă şi totul trebuie să se încheie cu un “pool-dunk”. Şi totul a trebuit realizat într-un singur cadru continuu.

Echipa a folosit o camera, două macarale, o bucată de “ecran verde” şi multe duble pentru a reuşi ceea ce şi-au propus. Toată ideea reclamei este să păstreze felul în care au fost realizate filmuleţele de pe internet, adică să realizeze totul într-un singur cadru continuu, ceea ce face rezultatul final cu atât mai spectaculos. Mai jos avem o filmare din spatele camerelor, în care putem vedea cum s-a realizat reclama:

Binenţeles, mai jos vedem şi rezultatul final, pentru a şti despre ce vorbim:

Spread the love

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Inscrie-te la Newsletter!

Iti vom trimite cel mult un mail pe saptamana cu articolele noastre si cele mai importante stiri ale saptamanii din lumea filmului

Super! Te-ai inscris la newsletterul nostru. Multumim