Promo filmat cu iPhone

Ȋn 24 ianuarie s-au împlinit 30 de ani de la lansarea primului Macintosh, şi pentru a comemora această dată, cei de la Apple s-au hotărât să producă o reclamă care să fie filmată în toată lumea într-o singură zi, arătând astfel produsele Apple şi toate felurile în care acestea sunt folosite peste tot în lume. Și ca să exemplifice totul cât mai sugestiv, s-au hotărât să filmeze această reclamă cu iPhone 5S, având în vedere că multă lume îl poartă în buzunare. Mai jos puteţi vedea rezultatul final:

http://www.youtube.com/watch?v=zJahlKPCL9g

Rezultatul final este destul de impresionant, mai ales dacă avem ocazia să vedem ceea ce s-a întâmplat în spatele camerei, pentru a obţine rezultatul văzut mai sus. Chiar dacă au folosit camerele de la iPhone 5S, pentru a realiza acest video, o mare parte din bugetul alocat a mers pe alte echipamente şi pe echipă. Și totul a funcţionat foarte bine pentru că rezultatul este destul de impresionant. Totuşi, chiar dacă a fost filmat pe iPhone, putem spune că un utilizator obişnuit nu ar putea obţine un rezultat similar, dacă privim totul în ansamblu. Totuşi, faptul că au folosit telefoane ne poate da o speranţă că vom putea realiza ceva care să se apropie cât de cât de rezultatul celor de la Apple. Mai jos putem vedea un scurt making-of:

http://www.youtube.com/watch?v=vslQm7IYME4

Reclama a fost regizată de Jake Scott, fiul lui Ridley Scott. Acesta, pentru a putea dirija 15 locaţii diferite de filmare într-o singură zi, a transformat un studio din Los Angeles într-un centru de comandă, pe care l-a echipat cu produse Apple (iMac, Mac Pro, iPad) şi cu ecrane mari pozitionate în toată încăperea pentru a putea dirija toate locaţiile, astfel că a putut supraveghea toate scenele prin FaceTime. Această tehnică de a regiza locaţii multiple dintr-un centru de comandă poate însemna un pas înainte pentru industria filmului şi cu siguranţă va fi adoptată şi de alţi cineaşti în viitor.

Apple-Ad-team_hero-616x271

Apple-Ad-technology_hero-616x361

Ȋn încheiere, chiar dacă s-au cheltuit bani serioşi pentru realizarea acestei reclame, faptul ca s-au folosit camerele de iPhone e un pas înainte pentru cineaştii independenţi. Aşa că nu mai aveţi nicio scuză, puneţi mâna pe orice cameră aveţi, iPhone sau nu, şi să începeţi să experimentaţi.

Mai multe detalii pe: Apple.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *